maanantai 8. huhtikuuta 2013

Dear monday, I hate you!

6.4.20133
6.4.13
//Paita VILA//Takki JAP//Jeggingsit DR DENIM//Kengät NELLY//
//Riipus GUESS//Korvakorut PILGRIM//Laukku LOUIS VUITTON//
//Huivi BURBERRY//

Kuvasaldo on tosi huono tältä päivältä, mutta ei voi mitään. Mulla oli koeviikon viimeinen koe tänään, huhu! Matikan koe tuntui kerrankin tosi helpolta, mutta aika ei millään riittänyt sen tekemiseen -harmi, koska olisin oikeasti osannut. 

Mulla on nyt vähän muutenkin jatko-opiskelusuunnitelmat muuttunut ja tuntuu, että oon heittänyt lukiosta pari vuotta hukkaan, mutta kai nyt takana olevista opinnoistakin on jotain hyötyä. Suunnitelmissahan mulla oli hakea oikikseen ja luinkin sitten historiaa sekä yhteiskuntaoppia tosi paljon. Ei siinä tykkään kummastakin aineesta ja kirjoitinkin alustavasti tosi hyvät arvosanat ylioppilaskirjoituksissa. No oikeustieteelliseen vieläkin aion hakea, mutta mulla on ollut jo lapsuudessa suuri unelma lääkärin ammatista. Hautasin sen jo vain lukioon mennessä, sillä matikka, kemia ja fysiikka tökki. Syksyllä mulla todettiin keskivaikea lukihäiriö, josta seurauksena on heikko matemaattinen ymmärrys. Tajusin siinä vaiheessa, että ''hei oikeesti voin vielä tulla näissä jutuissa hyväksi, mutta se vaatii hirvittävästi työtä!''. Tosissaan kevään mittaan olen tajunnut sen, että haluan oikeasti sinne lääkikseen ja haluan auttaa ihmisiä. Se on mun kutsumus, sitä mä haluan.

Kokeen aikana mulle oli tullut puhelimeen viesti, että mulla olis työvuoro tänään. No pienten tietokatkoksien takia en ollut saanut vuorolistoja ja olin vahingossa skipannut työt -äääh, niin maanantai. Mulla on tällä viikolla aika paljon töitä, mutta en valita. Saanhan mä siitä rahaa ja pystyy suunnittelemaan elämää taas vähän eteenpäin säästämällä mm. asuntoa ja matkustelua varten.

Iltapäivällä kävin kaupungilla ostelemassa ensi jakson kirjoja ja samalla kahvittelemassa Aarnin kanssa. On ihanan piristävää välillä nähdä kavereitakin kaiken lukemisen jälkeen. 

6 kommenttia:

  1. kivan olonen blogi! oot tosi kaunis! :) kuvia vois olla ehkä vähän enemmän..?

    http://www.hymyilevatkynnet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Eiköhän kuvia tulekin enemmän. Valo vain loppui ulkona kesken niin ei pystynyt oikeen kuvailemaan. :)

      Poista
  2. Miten onnistuinkaan eksymään tänne? En todellakaan tiedä, mutta hyvä vaan että eksyin, sillä tykästyin blogiisi kyllä hurjan paljon! Kivoja tekstejä:3

    ❤ http://sirujee.blogspot.fi/ ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa, kun eksyit tänne.
      Eksyhän toistekkin ja tule lukemaan lisää :)

      Poista
  3. Sulle on haaste mun blogissa --> http://veronica-thinking.blogspot.fi/2013/04/challenge-accepted.html

    :)

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥