keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Mä joka päivä töitä teen...

pvasu2pvasu

marcbj2
marc
lipsu
//Paita DESIGNERS REMIX COLLECTION BY
CHARLOTTE ESKILDSEN//Housut NOW AND THEN//
//Laukku MARC BY MARC JACOBS//
//Ballerinat TED BAKER//
Ciaoooo!!! Miten teillä menee? Mulla menee tosi kivasti, vaikka vähän väsynyt olenkin aikaisiin aamuherätyksiin ja rankkoihin työvuoroihin. Vaihteeksi eilen menin töihin klo 7:00 ja olin tiskissä 8 tuntia. Aluksi nuo tiskivuorot tuntui tosi rankoilta ja ikäviltä, mutta olen pikku hiljaa alkanut pitämään niistä. Eipä ainakaan tarvitse mennä puntille enään työpäivien jälkeen, kun on muutaman sata lautasta, lasia ja ateriaimia päivän mittaan nostellut. Älkää käsittäkö väärin, en työskentele enään liikenneasemalla vaan ravintolassa sekä kaupassa. Kohta kuitenkin kokopäivätoiminen työ(t) loppuu ja pääsen kouluun 'lepäämään'. 

Mua oikeasti pelottaa vähän tuleva vuosi, kun sen olisi tarkoitus olla se lukion viimeinen vuosi. Syksyllä pitäis kirjoittaa englanti, ruotsi ja terveystieto. En oo hyvä noissa kielissä, joten katsotaan nyt miten ne menee -toivottavasti ainakin läpi. Terveystiedossa onkin sitten vähän kovemmat tavoitteet, kun se on yksi lemppariaineista. Stressaan nyt ihan sairaasti sitä, että tuleeko musta ylioppilas, koska oon tosissaan kielissä tosi huono ja englanti on mun ainoa pitkä aine. Ruotsin kirjoitan keskipitkänä pakollisena, sillä matikassa oon vielä huonompi. AAAARGHT!!! Vihaan tätä epätietoisuutta!!! Nyt oon myös alkanut miettimään, että ei herranjumala mikä musta tulee isona. Pelkään pääsykokeita, pelkään ylppäreitä, pelkään vääriä valintoja -great! Haluaisin oikeasti olla vielä se lukion eka luokkalainen, jonka ei tarvitsisi näistä asioista stressata. Antakaa mulle pliis lisää aikaa..
Onko täällä ketään muuta joka kirjottelee syksyllä jotakin aineita? Entä minne meinaatte hakea jatko-opiskelemaan?

Tänään mulla on tosissaan ansaittu vapaapäivä, joten löhöilen vaan kotona, kun ulkonakin on tosi huono sää. Auringon piti paistaa, mutta tuolla taitaa sataa.. Loman aikana ois vielä tarkoitus käydä asuntomessuilla ja ja ja vaikka missä, kunhan vain ehtisi. Sunnuntaina ainakin suuntaan Turkuun, kun meillä on siellä maajoukkueleiri. 

Kuvissa näkyy eilisen asua ja oon ihan fall in love tuohon Designers remix collectionin t-paitaan! Se on ihanan iso ja kuitenkin tyylikäs. Marc Jacobsin Hobolaukku oli vähän sellainen hetken mielijohde ostos, mutta nyt päätin pakottaa itseni tykkäämään siitä ja ottaa sen käyttöön. Vihaan tuota konjakin väristä nahkaa, mutta ehkä tuota nyt kehtaa ulkoiluttaa olalla ainakin tämän kesän ajan. Ted Baker baltsut on tosi kivat, mutta harmittavan pienet mun jalkaan. Kaupungilla niillä pystyy tepastelemaan lyhyitä matkoja, mutta pidemmillä shoppailureissuilla ne tekevät ilkeät rakot kantapäihin -kauneuden takia joutuu kärsimään. Eikö niin?

Adjöö ja kuulemisiin! :)

8 kommenttia:

  1. ihana banneri ja kiva blogi jään lukijaks:)

    http://veerahenriikka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Upee banneri! Tosi hieno toi laukku ja nammm noi ballerinat! kivan pelkistetty ulkoasu + oot kaunis :)

    http://prinsessanaparatiisissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oj, kiitos! :)
      Noi baltsut on kyl ihan mahdit, mut mulle vähän pienet :(

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Ne on tosi ihanat, mut aiheuttaa toooooosi helposti rakkoja ton matskun takia :(

      Poista

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥