perjantai 11. huhtikuuta 2014

Push Play, Stop Rewind

asu10.4.1 asu10.4.3 asu10.4.6
asu10.4.8
asu10.4.9
//Tunika H&M//
//Trenssi ESPRIT//
//Leggingsit VILA//
//Kaulakoru CAILAP//
//Korvakorut CAILAP//
//Tennarit CONVERSE//
//Aurinkolasit GLITTER//
Hola hola! Minne tämä viikko on taas kadonnut? Tänäänhän on jo torstai! No onneksi viikko alkaa olla loppumaisillaan, sillä odottelen kovasti viikonlopun rientoja Helsingin suunnilla. Lauantaina olisi tarkoitus suunnistaa Indiedays Inspiration Dayhin.

Päivien katoaminen voi johtua siitäkin, että taas vaihteeksi mulla on ollut aika tiukka kokoustamisviikko eri järjestöjen ja toimijoiden kanssa. Olen huomannut, että luottamustoimiin uppoaa yllättävän paljon aikaa, koska kokouksiin pitää lukea esityslistat, kokousten jälkeen pöytäkirjat ja vieläpä kokousten välillä kontaktoida eri toimijoita, pitää yhteyttä tärkeisiin ihmisiin sekä ideoida uusia juttuja. Voi kuulostaa tosi tylsältä, mutta itse ainakin koen kaiken uuden hyödyllisenä oppina ja olenkin oppinut paljon erilaista hankkeista ja projekteista -aina suunnittelusta rahoituksen hakuun ja rahoituksesta toteutukseen. Uskoisin, että kaikesta on hyötyä tulevaisuudessa. Päädyin sitten minne tahansa töihin tai opiskelemaan.

Eilen olin kokoustamassa Helsingissä. Pääkaupunkia kohti lähdin kotoa varhain aamulla. Ai, että mä vihaan klo 6 herätyksiä. Nopea suihku ja pyörällä rautatieasemalle -ajattelin kaunistua junassa. Arvatkaapa mitä! Mua odotti mun meikkilaukussa pieni katastrofi, sillä meikkivoide oli yön aikana päättänyt kiertyä itsekseen auki ja koko tuubi oli valunut meikkilaukun sisälle sotkien muun sisällön täydellisesti. Siinä vaiheessa meinas tulla pieni itkupotkuraivari. Onneksi kuitenkin sain vähän voidetta kasvoille ja loihdittua jonkinlaisen meikin kasvoille. Voiteen menetyskin meinaa itkettää, sillä purnukan sattui olemaan aika uusi ja täysi. No eihän vahingoille mitään voi ja en ole varmasti ainoa, jolle tuo on käynyt.

Oon ollut vieläkin vähän kipeä viikonloppuisesta episodista nimeltä ruokamyrkytys ja ilmeisesti niskat sekä hartiat on niin jumissa, että poden jonkin asteista migreenimaratonia. Tää kipumaratoonailu ei kyllä tuota mitenkään hyvää oloa ja tekisi miltei mieli oksentaa. No, jos mä ensi viikolla varaisin hierojan ja kiropraktikon tai osteopaatin. Vihaan vaan kaikkia aikojen varailua ja siksi usein jääkin käymättä muun muassa hierojalla, vaikka pitäisi. Miksi tässäkin ei voi olla sellaista "drive-in" periaatetta niin kuin mäkkärissä?! :D

Tykkään tosi paljon mun eilisestä asusta. Yleensä en piittaa tunikoista tai mekoista enkä käytä niitä, mutta tänä keväänä mun päässä on tapahtunut jotain tosi mystistä ja olen alkanut tykkäilemään kovastikin kyseisistä vaatekapistuksista. Tuo beige tunika on löytynyt joskus kirpputorilta ja ihan täsmäostos tälle keväälle. Toivon jo kovasti lämpimämpiä ilmoja, että voisin vetää nahkarotsit kaapista päälle. Tälle vilukissalle keli on vielä liian kylmä. 

Miten teidän viikko on hurahtanut käyntiin?

Ps. Blogin ulkoasusta on tullut mulle joku ihme ikuisuusprojekti ja nyt, tästä postauksesta lähtien vaaka- ja pystykuvat ovat samanlevyisiä. Saattaapa vanhojenkin postausten kuvakoot pikku hiljaa muuttua. Tekstin yritän saada jossakin välissä kuvien levyiseksi. Odottakaa rauhassa.

3 kommenttia:

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥