maanantai 7. huhtikuuta 2014

Trevlig resa -NOT!!

Lpr7lpr8
Lpr6
lpr4

Arvatkaapa missä mä olin viime viikolla. Ensimmäinen oikein arvannut saa tikkarin! No ei vaan, kunhan heitin. Olin torstain Lappeenrannassa, kuten tarkkasilmäisimmät jo varmaan huomasikin sen aiemmista postauksista ja noista tämän raapustuksen fiiliskuvista. 

Paska reissu suoraan sanottuna, mutta tulipahan tehtyä (anteeksi ruma kielenkäyttöni). Mun eräs Tinder match feidasi mut aika nätisti ja voin kertoa, että siinä vaiheessa ketutti ihan pikkasen -ihan vaan semisti. Olin tullut yli sata kilometriä LAPPEENRANTAAN tapaamaan mun matchia toista kertaa, mutta herra X päättikin feidata mut kylmästi. Siinä vaiheessa teki mieli mennä soittelemaan tyypin ovikelloa tai potkimaan ovea sekä haukkumaan mies pystyyn, mutten kehdannut. Tämän episodin jälkeen pidin muutaman päivän Whatsapp- ja puhelakkoa kyseistä tyyppiä kohtaan, mutta äh, mä oon liian lepsu! Nyt ollaan jo väleissä ja jutellaan, kun mitään ei koskaan olis tapahtunutkaan..

Sori tilitys, mutta ärsytti ja ärsyttää. No jäipähän aikaa tutustua hyytävän kylmään Lappeenrantaan ja sen huikeisiin nähtävyyksiin. Suuntasin huvikseni pyörimään linnoitukselle, sillä olen käynyt siellä joskus pienenä, mutten muista hirveästi mitään kyseiseltä reissulta. Linnoitukselta lähdin kaupungille pyörimään ja lataamaan iPhonen akkua kauppakeskukseen -säälittävää, mutta pakollista. Illaksi päädyin jääkiekon alle 18-vuotiaiden poikien MM-kisakoulutukseen, joka kesti parisen tuntia. Koulutuksen jälkeen jäi roimasti aikaa junan lähtöön, joten vieläkin sain tutustua Karjalan helmeen.

Onneksi ruoka on ainut ja luotettava rakkaus, joka ei petä eikä jätä, joten käväisin syömässä Coffee
Housessa tuollaisen leipä-salaattisysteemin en tiedä miksikä sitä voisi kutsua. Oli muuten hyvää ja varmasti terveellistä. Ah, tuo ihana ruoka <3

Viikonlopun olenkin potenut jonkin asteista vatsatautia ja migreeniä, joten kotona on tullut lahnattua, koska ei vaan kykene liikkumaan. Lauantaina oli tarkoitus lähteä pitkästä aikaa tyttöjen kanssa krebaamaan ja unohtaa mieshuolet, mutta arvatkaa kuka makasi sängyn pohjalla puolikuolleena
-minä! Voisin sanoa, että karma is bitch tai jotain sinnepäin -nyt ei mee niin kuin Strömsössä.

Miten teillä meni viikonloppu? Toivottavasti paremmin kuin mulla! Entä onko teitä koskaan feidattu kipeästi?

 Ps. Kivaa, että teitä lukijoita on eksynyt tänne lisää. Toivottavasti tykkäätte! :)

4 kommenttia:

  1. Oh no! :O Selviskö koskaan, miks syut feidattiin? Ikäviä noi miehet välillä. >:(

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei selvinnyt ja nyt tosissaan ollaan, kun mitään ei olisikaan ikinä tapahtunut. En kyllä nyt ehdottele mitään näkemisiä tai sinne reissaamisia. Tosin töiden takia kohta reissailen siellä main. Saa tulla eka tänne mun luo käymään perhana! :D Miehet on outoja, vaikeita ja vmäisiä, vaikka ne väittääkin aivan toista ja syyttää meitä naisia :D

      Poista
  2. Eikäää vähän ikävää et kävi tolleen! Mut hienoa, että osaat ottaa hyödyn irti siitä huolimatta :) Hahaa Tinder on kyllä hauska ilmiö, tosin ite kun seuraan kavereiden menoa niin tuntuu, että kaikilla on joku 20 eri keskustelukumppania sukupuolesta riippumatta :D Muista pysyy lujana miesten kanssa ja play it cool, girl! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis ihan sairaan ilkeetä. Varsinkin, kun matkustaa pitkän matkan eikä oo muita kavereita kyseisessä kaupungissa kenelle olis voinut änkeä kylään. Tutkimusmatkailu on ihan kivaa vieraissa paikoissa.Kaikista parasta on vaan palloilla päämäärätiedottomasti pitkin poikin. :) Tinder on tosi hauska app tai siis siellä on niin monenlaisia ihmisiä sekä keskustelut on tosi mielenkiintoisia. :)

      Poista

Kommentit piristävät päivää ja ilman palautetta ei voi parantaa, kiitos! ♥